O konferencji

Inter-AKCJE to cykliczne, śląskie spotkania w formule barcampu, organizowane przez gliwicki software house Positive Power Sp. z o.o. Omawiamy tematy ważne i aktualne dla branży IT i nowych technologii. Rozmawialiśmy już o rynku e-commerce, trendach w mobile’u czy skutecznym e-mail marketingu. Początkowo skierowane do studentów, prezentując możliwości rozwoju zawodowego w branży IT, ewoluowały do tematycznych spotkań. Każda edycja przyciąga dziesiątki uczestników, wśród których znaleźć można już nie tylko studentów, ale i pasjonatów branży IT, aktywnie działających w jej obrębie.

V edycja inter-AKCJI, w tym roku połączona z finałem projektu „Akcelerator Przedsiębiorczości Akademickiej Santander Universidades” (www.modelebiznesowe.pl) , już za nami! W bieżącej edycji konferencji skupiliśmy się na praktycznych rozwiązaniach z obszaru e-commerce. Przed blisko setką uczestników wystąpili: Rafał Pietrwalski (Poczta Polska), który wyjaśnił jak dużym wyzwaniem w e-commerce jest logistyka i Tomasz Mroczko (MyBenefit), który opowiedział o tym czym różni się UX od Usability i dlaczego dobry projekt nie tylko "dobrze wygląda". Jako ostatnia case study z wprowadzenia metodyki Scrum w firmie PayU zaprezentowała Luiza Lipień. Konferencji towarzyszyło także rozdanie nagród w ramach projektu „Akcelerator Przedsiębiorczości Akademickiej Santander Universidades”. Komisja wybierając zwycięzców miała niezwykle trudny wybór. Laureat, Kamil Jarzombek otrzymał 40 000 zł na start lub rozwój firmy, natomiast 3 osoby: Aneta Harnasz, Robert Kuc i Piotr Zieliński już w czerwcu pojadą do Doliny Krzemowej, żeby uczyć się biznesu od najlepszych!

Uczestnicy projektu otrzymali również nagrody dodatkowe: zaproszenie do współpracy z funduszem zalążkowym w ramach BRIdge Alfa Akceleratorem Technologicznym Gliwice Sp. z o.o. oraz przestrzeń roboczą w Technoparku Gliwice.
Projekt był finansowany przez Bank Zachodni WBK w ramach Santander Universidades.

Wydawnictwo HELION ufundowało poniższe nagrody książkowe:

  • 1."Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach"

    Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.
  • 2."E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL"

    Handel elektroniczny to znakomity sposób prowadzenia działalności zarobkowej. Twoje przedsięwzięcie może odnieść prawdziwy sukces — pod warunkiem, że się do niego dobrze przygotujesz. Oto jedna z nielicznych książek na rynku dostarczających szczegółowych informacji na temat tworzenia serwisów e-commerce z wykorzystaniem PHP i MySQL. Bez względu na to, czy tworzysz dynamiczne strony internetowe od lat, czy dopiero od kilku tygodni, z pewnością znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji.
  • 3."Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera"

    Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.
  • 4."Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone"

    Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów rzeczywistości nie będzie właściwie działał, a to może być przyczyną małych kłopotów lub wielkich zagrożeń. Jednak stworzenie takiego oprogramowania nie jest rzeczą prostą, tym bardziej, że w trakcie pracy nad nim zawsze trzeba liczyć się z modyfikacją pierwotnych założeń. Odpowiedzią na to wyzwanie jest właśnie Scrum.

Bilety na wydarzenie:

Nazwa Sprzedaż do Cena Liczba
Normalny 8 Maja 2014, 17:00 (czwartek) ---